A DXN minden évben csodás utazásra viszi a legsikeresebb üzletépítőit.

Ezúttal az európai DXN tagoknak 200.000 utazási pontot kellett teljesíteniük.
Jutalmuk egy hetes utazás a norvég fjordokhoz az MSC Meraviglia luxus óceánjáró hajóval.
A kiírást lehetőség van 2 főre is teljesíteni, akkor dupla pontot kell elérni.
Nekünk ez ismét sikerült, és ráadásként még vittük a gyerekeket is.
Részünkre teljesen ingyenes volt az út, a gyerekeknek megvettük pluszban a repülőjegyeket, és mivel az MSC-én egy kabinban voltunk, ezért csak a kikötői illetékeket és egyéb plusz költséget kellett csak kifizetni, a szállás, ellátás nekik is ingyenes volt.

MSC Meraviglia útvonala:
1. nap Június 2. vasárnap
Érkezés a koppenhágai kikötőbe, Dánia,
MSC Meraviglia indul 18:00
2. nap Június 3. hétfő Hajózás
3. nap Június 4. kedd Hellesylt/Geiranger, Norvégia
4. nap Június 5. szerda Flam, Norvégia
5. nap Június 6. csütörtök Stavanger, Norvégia
6. nap Június 7. péntek Hajózás
7. nap Június 8. szombat – Kiel, Németország
8. nap Június 9. vasárnap
Érkezés reggel 8:00 Koppenhágába, Dániába
és este repülés haza.

Vasárnap reggel indultunk Ferihegyre. Jó érzés volt találkozni a reptéren a többiekkel és belevágni a nagy kalandba. Számomra mindig extra izgalmas az utazás, különösen a repülés. Egyszerűen ijesztő számomra a turbulencia (egyszer, kb. 16 éve jól megrázott), azóta elég sokszor jön rám a pánik, amit igyekszek tudatosan kontrollálni. (Mintha az olyan könnyű lenne.) Pedig a férjem kisgépes pilóta, és neki igazán vannak „megrázó” élményei, de ő azok közé tartozik, aki ezt élvezi. Szerencsére minden rendben ment, pedig igencsak meglepődtünk, amikor  a Norwegian Airlines gépe helyett egy 30  éves Boeingra kellett felszállnunk, de minden simán ment. Koppenhágában a reptérről kb. 30 perces buszozás után felszálltunk a hajónkra.

MSC Meraviglia a flotta tagja 2017 óta

• 167 600 tonna,
  • 316 m hosszú, 65 m széles.
  • Utasok száma: 5.714 fő, Személyzet: 1540 fő
  • Kabinok száma: 2 244
  • 3 kültéri, 1 beltéri medence,
  • 9 jacuzzi,  3 csúszda,
  • 12 étterem,  20 bár,
  • SPA részleg, napozóterasz,
  • futópálya,  kosárlabda pálya,
  • 130 méter hosszú drótkötélpálya, mely ezzel elhódítja a hajón található leghosszabb drótkötélpálya címét
  • vízividámpark, bowling pálya,
  • bowling pálya, F1 szimulátor, 5D mozi

Az első 2 nap élményeit megnézheted ebben a videóban:

3. nap Geiranger

Elképesztő érzés volt arra ébredni, hogy az ablakon kinézve közelről látjuk a fjordokat és a vízeséseket. Reggeli után gyorsan felszaladtunk a magasabb emeletekre és gyönyörködtünk a látványban, ahogy szép lassan haladtunk Geiranger felé, majd kikötöttünk. Sétáltunk egy nagyot a környéken a friss levegőben.
Ennek az élményeit nézzétek meg ebben a videóban:

A 4. napon már Flåm partjainál ébredtünk.

Reggeli után ismét a fedélzetről fotóztuk a csodás látványt, majd a magyar csapat közösen szállt ki a hajóról – zuhogó esőben. Elég elképesztő látvány volt, hogy mások ekkor indultak bicikli túrára. Ez ám a kaland! Mi is meglátogattunk néhány szuvenír boltot, Pistinek beszereztünk egy új rénszarvasos esernyőt, és felültünk egy piros kisvonatra, ami 45 perc alatt körbevitt a környéken. A távolabbi részeken már nem is nagyon esett és mi élveztük a vidám és kényelmes utazást.
Visszamentünk ebédelni a hajóra, és délután egy különleges program várt ránk.

14:50-re volt vonatjegyünk, amit még otthon online megrendeltünk, de többen még a helyszínen is tudtak rá jegyet venni. A 20 km hosszú Flaam vasútvonal tengerszintről 866 m magasra kapaszkodik fel Myrdal csúcsai közé, ez a világ legmeredekebb normál sínen (nem fogaskerekű) futó vonala. Útja során szebbnél-szebb vízesésekben, hegycsúcsokban gyönyörködhetünk. Többször alagutakon át vezetett az út. A legnagyobb vízesésnél még tündér táncát is láttuk. Sokan a világ legszebb vasútvonalának tartják.

Ebben a videóban átélheted, hogy milyen élményekben volt részünk Flåmban.

Az 5. nap délelőttjén DXN szemináriumra gyűltünk össze, hogy átbeszéljük az DXN európai piacának fejlődési lehetőségeit, és megkaptuk a hajómakettet is, az utazás és a minősülésünk emlékeként.
Mr. Teoh engem is a színpadra hívott, és megosztottam néhány gondolatot én is angolul az elhangzott információkkal kapcsolatban.
Majd készült néhány csoportkép, és miután kikötött a hajó, gyalogosan fedeztük fel Stavangert. Találkoztunk magyarokkal is, egyre többen választják Norvégiát úticélnak. Épp a régi város részt fedeztük fel, ami pont a hajónk mellett volt, és mikor láttuk, hogy jönnek a sötét felhők, gyorsan felmentünk rá. Éppen időben, mert 5 perc múlva már zuhogott is.

Az 5. nap élményeit Stavangerben, nézd meg ebben a videóban:

A 6. nap élményeit a tengeren, és a 7. napot Kielben, nézd meg ebben a videóban:

A videó borítóképén magyar csapatunk egy része fotózkodik a magyar zongorista hölggyel, és a magyar hegedűssel. A Csárdáskirálynőből is eljátszottak egy dalt nekünk, amit hangosan énekeltünk. A videóban már csak épp az utolsó hangokat rögzítettem erről.

Csodás volt ez a 6. nap a hajón. Szépen sütött a nap, de még így is hol kabátba, hol pulcsiban voltunk. Végigmentünk a hajó végében lévő kalandpályán. Igaz, én csak egyszer, a gyerekek pedig 2 turnusban legalább hatszor. Utána pedig kipróbálták a csúszdákat is, majd a jacuzzit.
Én pedig lefeküdtem a hajó legvégében lévő napozóágyra, elővettem a Bullet Journal naplóm, és leírtam az élményeket. Ebben a nyugalomban szabadultam fel, és töltődtem fel igazán. A sok-sok izgalmas élmény mellett nekem ilyen pillanatokra is szükségem van.

A 7. napon egy német nagyvárosban, Kielban álltunk meg. Ezt a napot akkor tudtunk volna igazán különlegessé tenni, hogy átmegyünk Lübeckbe. Sajnos erről lemaradtunk, így lett ismét egy nyugodt napunk, ebédre már ismét a hajón voltunk.
Este megnéztünk egy különleges árnyjátékos előadást és bepakoltunk a bőröndjeinkbe, amik éjfél után már kint sorakoztak a folyosón.

A 8.nap reggelén elbúcsúztunk a hajónktól, de még várt ránk egy csodás nap Koppenhágában.

A hajóról leszállva taxikkal kimentünk a reptérre, és ott önállóan automatákkal kinyomtattuk a bőrönd matricákat és a feladtuk őket, annak ellenére, hogy a gépünk csak este 19 után indult. Így még a csomagok megőrzéséért sem kellett fizetni. Azért a kis kézi fehér poggyászunkat vittük magunkkal. A reptérről vonattal mentünk be a főpályaudvarra onnan pedig busszal Nyhavnba, a régi kikötőbe. Itt felszálltunk egy nagy városnéző hajóra, és az 1 órás út során megcsodáltuk Koppenhága megannyi oldalát.
Nézd meg ebben a videóban az élményeinket:

Ahogy a videóban is láttad elsétálunk a kis hableány bronzszobrához, ami Koppenhága jelképe, a parttól 2-3 méterre, a tengerben látható sziklán ülő sellő. Ihletője Andersen mesealakja, a kis hableány. Valóban nem egy monumentális szobor, mégis nagyon sokan látogatnak el ide hozzá.

Innen visszasétáltunk egészen a vonatállomásig, és magába szippantott bennünket a város forgataga. Csodás parkok, épületek, szobrok mellett sétáltunk el. Annyian közlekedtek biciklivel és elektromos rollerrel is. Az egész város azt sugározza magából: mennyire jó élni, és minden jó úgy, ahogy van.

Koppenhága lett az egyik kedvenc városom. Szeretnék majd egyszer ide visszatérni több napra is, hogy még jobban átvegyük a város hangulalát, és még több részét megismerjük.

Remélem sikerült ezekkel a képekkel, videókkal, beszámolóval jól átadni, hogy milyen volt számunkra ez a DXN jutalomút. Ki tudja, talán is te is, aki most olvasod ezeket a sorokat, egyszer te is velünk tartasz majd egy ilyen utazáson.

Éljünk át közösen ilyen élményeket!
Itt tudod megtenni az első lépést:

Vannak kérdéseid?
Keress meg bátran az elérhetőségeimen!

error: A tartalom jogvédett. Ne másold!