Mit jelent a DXN marketing terve?

A DXN nem csak a magas minőségű termékek fogyasztásáról szól, hanem egy üzleti lehetőségről is – amit mindenki átgondolhat, hogy szeretne-e élni vele.

A DXN-hez való csatlakozásunk (regisztráció) után lehetőségünk van:

  • a DXN termékeket megvásárolni olcsóbban, törzsvásárlói áron,
  • lehetőségünk van arra, hogy pénzt kapjunk a saját vásárlásunk és a hálózatunk forgalma után. (Tehát azok vásárlása után, akik hozzánk csatlakoztak, illetve akik hozzájuk, tehát a teljes csapatunk után.)

Az, hogy mennyit tudunk keresni ezzel az üzlettel, és milyen feltételeket kell hozzá teljesíteni, ez van pontosan leírva a DXN marketing tervében.

A DXN marketing terve letölthető innen, pdf formátumban az ikonra kattintva.

Tartalma:

  • Kifejezések jelentése
  • Bónuszok felsorolása és kiszámítása
  • Különböző jövedelemtípusok
  • Jutalék magyarázat példákon keresztül

DXN marketing terv magyarázat

Ebben a videóban 40 perc alatt átfogó képet kaphatsz a DXN marketing tervéről a csatlakozástól a Crown Ambassador szintig

Mielőtt csatlakoznál bármilyen MLM céghez, nagyon fontos, hogy ismerd a cég marketing tervét.

Meg kell vizsgálnod, hogy mennyiért tudod elindítani az MLM üzleted (milyen regisztrációs lehetőségek vannak), de meg kell vizsgálnod azt is hogy havonta mennyi ráfordítással jár – mik a havi jutalékjogosultság feltételei.

Szükséges van-e bármilyen módon, pl. évente a tagságod megújítására.

A DXN marketing tervének tulajdonságai:

A DXN kifizetési rendszerében nem különböztetünk meg törzsvásárlói és üzletépítői szinteket. Tehát aki törzsvásárló lesz, az üzletet is építhet.

Az aktív tagság fenntartásához évente mindössze legalább egy termék megvásárlása szükséges.

A DXN MLM rendszere mentes az olyan kényszerítő eszközöktől, mint a megelőzés, leválás, havonta nullázódás, kötelező kvalifikáció. A jutalék rendszer felhalmozódó.
Az elért üzleti szintet nem lehet elveszíteni.

A DXN-nek ösztönző a bónuszrendszere: a szponzornak az az érdeke, hogy a csapattársa minél magasabb szintre emelkedjen.
Nincsen szükség folyamatos nyomásgyakorlásra a csapattársak irányába, az ismételt forgalmakért!

 

A DXN marketing tervének előnyei:

  • Komoly befektetés nélkül elindítható
  • Főállás mellett elkezdhető 
  • Alacsony havi fenntartási költségek
  • Egyszerűen megvalósítható minősülési feltételek minden üzleti szinten
  • Tiszta üzlet – a termékforgalom után fizeti a jutalékot – valós bevételből osztja vissza a jutalékot
  • Nem a hirtelen elérhető, valószínűtlenül magas jutalék a vonzerő, hanem egy hosszútávon fenntartható, stabil jövedelem
  • Ösztönzi a szélesség építést (új direktek)
  • Megfizeti a mélység építést (sikeres csapattársak)
  • Jogdíjszerű passzív jövedelem lehetősége
  • Kiszállás lehetősége

Hány féle jutalékból részesedhetsz?

  1. Kiskereskedelmi árrés (fogyasztói ár és a kiskereskedelmi ár különbözete)
  2. Csoportbónusz
  3. Star csoportbónusz
  4. Fejlesztési bónusz 
  5. Nemzetközi nyereségrészesedés – a cég a teljes havi forgalmából 2%-ot visszaoszt a vezetők (QSD) között 
  6. Vezetői bónusz – gyémánt szinttől (ESD) a minősült gyémántjaid után jár
  7. Utazási ösztönző – évente csodás utazásokon vehetsz részt, akár 2 főre is dupla minősülés esetén már Star Agent szinttől is akár
  8. Egyszeri készpénzes jutalom 150 EUR
  9. Egyszeri készpénzes jutalom 1000 EUR

 

Ezen felül még további lehetőségek vannak plusz jövedelem szerzésére a DXN-en belül:

Csatlakozási lehetőségek – DXN regisztráció

  1. 5000 Ft regisztrációs díj befizetése + legalább 1 DXN termék megvásárlása vagy
  2. 6 féle DSP csomag közül választhatsz extra kedvezményekért, ami meghatározott termékeket tartalmaz: 34.205 Ft – 189.260 Ft
  3. IOC csomag megvásárlása – legalább 60.000 Ft értékű tetszőleges termékekből összeállított csomag

Jutalék jogosultság feltétele

A jutalékjogosultság feltétele havi 100 pont értékű DXN termék megvásárlása.

Ennek ára: 23525 Ft – 39900 Ft között mozog, attól függően, hogy milyen termékeket választunk.

A DXN árlistában megtalálhatod a termékek:

  • árát,
    • fogyasztói ár
    • törzsvásárlói ár
  • PV (point value), azaz pont értékét az egyes termékeknek, ebből kell havonta 100 PV, azaz 100 pont értéket elérni a jutalék jogosultsághoz.
  • SV (sales value) – az az összeg, ami visszaosztásra kerül az üzletépítők között, ennek a marketing tervben meghatározott százalékát kapjuk vissza az üzleti szintünknek megfelelően

 

Mi történik, ha nem teljesítem a 100 pontot?

Ha adott naptári hónapban nincs meg a 100 pontod, akkor annak a hónapnak a forgalma után nem kapsz jutalékot, de más szankcióval nem jár. (Nincsen szintvesztés, nullázódás.) Tehát, ha az elején nem teljesíti valaki, nincs belőle probléma, de később, ha már van csapata és csoportforgalma, akkor természetesen érdemes.

Alapvetően ezt egyáltalán nem nehéz teljesíteni, mert sok terméket megszeretünk, és fogyasztjuk rendszeresen az egészségünkért, és fokozatosan be lehet építeni minél több terméket a családunk mindennapjaiba.

Ha valaki fogyasztói áron, tehát nem tagként vásárol a webáruhazadban, akkor az is a Te személyes pontjaidat növeli.

Hogyan használhatom fel a jutalékom?

Ami még nagyon fontos, hogy a jutalék gyűlik a rendszerben, nem szükséges azonnal vállalkozói kiváltása. Azt csak akkor érdemes, ha már havi szinten akkora, ami fedezi a költségeket, és megéri kiváltani, felvenni. Erre már vannak egészen jó lehetőségek Magyarországon is. (Pl. egyéni vállalkozóként a nyereség után adózni, vagy a KATA adózást választva havi fix 25.000 Ft vagy főállású kisadózóként havi fix 50.000 Ft.)
A jutalékot felvenni csak törvényesen lehet és érdemes, a magyar törvények betartásával, mert hosszú távra csak így lehet tervezni.

A jutalékot van lehetősége bárkinek levásárolni, a megrendelt termékek 80%-áig.

Nézzünk erre egy példát:
Tehát, ha vásárolsz 30.000 Ft értékben, és rendelkezésedre áll ennyi jutalék, akkor 24.000 Ft mehet a jutalékból és mindössze 6000 Ft-ot kell kifizetned a termékekért. Ha élsz ezzel a lehetőséggel, akkor mindössze 6000 Ft-ra van szükséged a havi jutalékjogosultsághoz, ráadásul ezt a pénzt nem befektetned kell, hanem csak a termékeket megvásárolni, fogyasztani, és élvezni a pozitív hatásukat.

A fogyasztóknak is érdemes élni ezzel a lehetőséggel, nem csak az üzletépítőknek.

A DXN marketing tervről konyha nyelven

Azaz egyszerűen és érhetően

Minden vásárlásod után megkapod a termékek pontértékét – ez a személyes pontértéked.
Mindenki, aki hozzád csatlakozik, és akik hozzájuk, ők is vásárolnak, és az ő vásárlásuk után is megkapod a pontokat, ez a csoportpontérték. Ezek folyamatosan összeadódnak, és amikor eléred a 4500 pontot, akkor elérted az első igazgatói szintet, és Star Agent vagy.

Star Agent (4500 pont) lehet valaki úgy is, hogy minden hónapban vesz egy kávét, akkor 33 év alatt lesz az. (11,5 pont x 12 hónap x 33 év).
Vagy lehet úgy is, ami sokkal gyorsabb és hatékonyabb, hogyha csapata van, a pontok összeadódnak, és néhány hét vagy hónap alatt is elérheti a 4500 pontot.

Ahogy nő a csoportpont értékünk és az üzleti szintünk, úgy kapjuk meg jutalékként egyre nagyobb százalékát a csapatunk forgalmának. Ezeknek a százalékoknak a mértéke a marketing tervben pontosan le van írva.

Úgy tudunk újabb szintre lépni, ha a hozzánk csatlakozott csapattársak is elérik a Star Agent szintet, az a 4500 pontot.

  • Ha 3 csapattársunk eléri (különböző vonalakon, tehát nem egymás alatt), akkor Star Ruby szinten vagyunk.
  • Ha 6 csapattársunk eléri (különböző vonalakon, tehát nem egymás alatt), akkor Star Diamondok, azaz gyémánt szinten szinten vagyunk.

Ezután arra kell fókuszálnunk, hogy a Star Agent szintet elért csapattársainknak is legyen legalább 6 olyan csapattársa, akik elérik a 4500 pontot, és akkor ők is gyémántok lesznek. Így tudunk mi is újabb üzleti szinteket lépni, hogyha különböző vonalakon újabb és újabb gyémántjaink lesznek. (Az mindegy, hogy milyen mélységben. Tehát nem csak a direkt belépőink számítanak, hanem ő alattuk is bárki komolyan gondolhatja az üzletet és nagyobb sikereke érhet el, mint a szponzora)

Fókuszpontok a DXN marketing tervben

  1. Legyen meg a havi 100 személyes pontod (egy naptári hónapban (1-30 vagy 31-ig.)
  2. Első igazgatói szint a Star Agent, amikor 4500 pontot elérsz (a saját vásárlásaid és a csapatod forgalma után, ez soha nem nullázódik, mindig (hónapról-hónapra) összeadódik.)
  3. 3 különböző lábon 3 csapattársad Star Agent lesz – Star Ruby vagy
  4. 6 különböző lábon 6 csapattársad Star Agent lesz – Gyémánt szint
  5. Következő szintekre úgy tudsz lépni, hogyha a különböző lábakon lévő csapattársaid gyémántok lesznek (mindegy milyen mélységben vannak).
  6. Legmagasabb szint – Crown Ambassador: 20 gyémántod van különböző lábakon.

Mennyit lehet keresni a DXN üzlettel?

Nem tudunk általánosítani és nem tudjuk garantálni az összegeket. Az eredményeid a befektetett munkád mennyiségén és minőségén is nagyban múlik, és azon is, hogy milyen csapattársakat találsz. Nagyon sok jó példát láttunk már, de olyat is, akik gyorsan feladták.
Általánosságban elmondhatjuk, hogy nem a gyors és könnyű pénzkeresetről szól, időbe telik felépíteni egy fogyasztói hálózatot, de nagyon megéri. A stabilitás, a passzív jövedelem és a folyamatos növekedés miatt is.

Nem mindenki vágyik milliókra, van akinek egy kiegészítő jövedelem, havi 50-100 ezer Ft is már sokat jelentene, hogy javítson az életszínvonalán. 

Ezt a táblázatot az egyik szponzorom készítette, amiből már tudsz tájékozódni, hogy egyes üzleti szinteken, meghatározott forgalomnál és taglétszámnál milyen összegű jutalék várható.

További információkat, és videókat adunk át csapattársainknak a DXN marketing tervében lévő lehetőségekről.
Arról, hogyan érdemes építkezni, mire kell odafigyelni, hogy a legtöbbet tudd kihozni belőle.

Faragóné Keserű Judit DXN ETD

Ha szeretnél Te is DXN csapatunk tagja lenni itt tudod megtenni az első lépést:

Vannak kérdéseid? Keress meg bátran az elérhetőségeimen!