2024. április 27-28-án került megrendezésre a DXN Vezetői Hétvége Sopronban,
ami zártkörű volt annyiban, hogy bizonyos feltételt teljesítők kaptak meghívást rá:
- akik benne maradtak az ASP programban vagy
- adott belépőszámot és személyes pontértéket teljesítettek.
Közülük mindenki kapott meghívót, és végül 36-an vettünk részt ezen az eseményen.
Szállásunk és a rendezvény helyszíne a soproni Hotel Lővérben volt.
Napközben egy online marketing szakértőtől tanultunk
- a cél- és célcsoportvezérelt kommunikációról,
- közösségi média alapokról, csatorna- és tartalomismeretről,
- valamint a hirdetésekről.
Szombat délután többen bevállalták a wellnesst, jacuzziztak, vagy épp szauna szeánsz programon vettek részt.
Mi inkább sétálni mentünk, többek javaslatára a közeli Sörházdombi kilátót vettük célba kedves csapattársainkkal, Farkas Misiékkel és kutyusukkal, valamint a Specht házaspárral.
A fa kilátó lépcsőit megmászva valóban csodás kilátást tárult elénk Sopronról.
Természetesen volt közös Morinzhi ivás is lelkes jelentkezőkkel.
Bár az egyik üveg rendesen feladta a leckét, és több percbe telt mire sikerült végül felbontani.
A DXN vezetői hétvége Sopronban során tartalmas, tanulással és élményekkel teli eseményen vettünk részt.
Köszönjük minden szervezőnek a lehetőséget!
Jó volt ötvözni a kikapcsolódást a tanulással, a személyes szakmai fejlődést a közös együttléttel.
Mit csinálhatnék másképp a közösségi médiában,
ami azokat az eredményeket hozza, ami valódi változást hoz?