2022. májusában Európába, és egyben Budapestre is ellátogat a DXN egyik legmagasabb üzleti szinten lévő hálózatépítő vezetője, Mr. Fatemi Ghani, Crown Ambassador, hogy a DXN üzletépítés egyszerű és professzionális módját mutassa be nekünk.

Információk a budapesti előadásról:

Időpont: 2022.május 21.  szombat 11:00 óra

Helyszín: T62 Hotel, 1066 Budapest, Teréz krt 62.

Jegyár: 2000 Ft

• 2022. május 28. szombat  – Madrid – Spanyolország
  • 2022. május 29. vasárnap – Barcelona – Spanyolország

Kicsoda Fatemi Ghani?

• Mohammad Fatemi Ghani előadó, tréner, író és hálózatépítő coach. Szakmáját tekintve repülőmérnök, 30 évig szolgált a pakisztáni és az Egyesült Arab Emírségek légierejében.
  • 2000-ben kezdett megismerkedni az MLM-mel és 2003-ban csatlakozott a DXN-hez.
  • Több, mint 250 000 hálózatépítőt tanított a DXN üzletépítés lépéseiről személyesen 46 országban, és több száz vezetőnek segített abban, hogy sikeressé és pénzügyileg függetlenné váljanak.
  • Ő a szerzője a Map Your Freedom című könyvnek, ami egy bizonyítottan működő vállalkozói rendszerhez ad útmutatót.
  • Jelenleg a kanadai Vancouverben él, ahonnan webináriumokon keresztül nemzetközi szinten is oktatja a vállalkozókat.
  • Tréningjei tele vannak gyakorlati tippekkel, mélyreható tudással, motiváló valós történetekkel, amelyek alapjai a sikernek.

Ízelítő mindebből  a videóban:

2013. június 1-jén találkoztam vele először személyesen Magyarországon.

Előadást tartott a DXN sikertörténetéről és sikertippjeiről. A feleségével együtt érkezett.

A 2. találkozásunk 2017-ben volt az I. Európai Csúcstalálkozó és a Magyarországon megrendezett európai vezetői tábor alkalmával.

Mindkét eseményen előadást tartott. Sokat tanulhattunk tőle és rengeteg inspirációt kaptunk.

A következő évben is találkoztunk a DXN jutalomútján,  a DXN 25 éves születésnapján Malajziában és utána a szingapúri hajóúton is együtt utaztunk.

Ahogy a képen is látható, a DXN 2 kulcsfontosságú vezetőjével vagyok.

Ezen az európai körúton Mr. Jijith, a nemzetközi marketing igazgatónk is előadást tart.

Mr. Jijith a DXN nemzetközi marketingigazgatója, aki több, mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik MLM  területen. Egyedi megközelítésének és lendületének köszönhetően sok DXN tagnak segített a pénzügyi szabadság elérésében a sikeres üzleti stratégiáknak köszönhetően, amelyek segítettek neki számos nemzetközi piac támogatásában és a globális piacon való érvényesülésben.

Most pedig következzen a beszámoló a május 21-i élményekről:

Mivel a Nyugati pályaudvar melletti T62 Hotelben volt a rendezvény, ezért 2 kecskeméti csapattársammal közösen érkeztünk vonattal. Még előtte héten megvettem a vonatjegyeket, hogy egymás mellett ülhessünk, és közben nagyon jót beszélgettünk.

Érkezés után máris elkezdtem fotózni, és mivel erre az eseményre nem volt profi fotós, ezért én készítettem el a csoportképeket és az egyedi fotókat a 2 előadóval.
Amiket azóta már feldolgoztam és megosztottam nem csak a résztvevőkkel és a csapattársakkal, hanem DXN-es Facebook csoportban is, így mindenkihez eljutott.

Csapatunk tagjai és az előadók

DXN üzletépítés stratégiák 2 szakértőtől
  • Mr. Fatemi Ghani nagyon sok hasznos, használható információt adott át nekünk.
  • Mr. Jijith pedig fantasztikus történeteket osztott meg, amik tényleg nagy hatással voltak rám.
  • Az előadásokról profi felvétel is készült, és remélem majd elérhető lesz mindannyiunknak.

Volt egy nagy kávészünet, ahol üdítőkkel, süteményekkel, DXN kávéval kínáltak bennünket.

Közben tudtunk jót beszélgetni a jelenlévő csapattársakkal és a többiekkel. A személyes együttlét semmivel nem pótolható.

Csoportfotó a résztvevőkkel és az előadókkal

Egész sokáig elhúzodtak az előadások, így a vezetői találkozó már egy étteremben lett megtartva, és több gyémánt nem tudott már ezen maradni, de reméljük lesz majd erre alkalom máskor is.

Az étteremben Mr. Jijith mellett ültem, és sok mindenről, üzleti és személyes dolgokról is beszélgettünk.
Mivel nagyon szerettem volna a következő vonatot elérni, ezért az én tésztámat extra gyorsan kihozták, ami mennyei volt. Távozás előtt még gyorsan készítettem a többiekről is egy fotót, és feltöltődve mentem haza.

Közös vacsora a vezetőkkel egy olasz étteremben

Annyira feltöltött ez a sok jó élmény, emberi kapcsolatok, színes programok.  Mennyire jó, hogy újra találkozhatunk, étterembe mehetünk, lehetünk együtt. Annyira hiányzott, és annyira jó volt újra megélni ezeket.
Faragóné Keserű Judit és Faragó István EGD Kapcsolat

Legyél Te is DXN csapatunk tagja!
Itt tudod megtenni az első lépést:

Vannak kérdéseid?
Keress meg bátran az elérhetőségeinken!

error: A tartalom jogvédett. Ne másold!