Egy egyszerű online DXN regisztráció után bárki (18 év felett) DXN taggá válhat, és élvezheti a DXN tagság előnyeit.

Az emberek különböző motivációval és célokkal csatlakoznak a DXN-hez. Nem kell már az elején eldönteni, hogy melyik csoportba szeretne tartozni, mert ezek bármikor szabadon átjárhatóak.
Mindenki ugyanúgy regisztrál, és a meglévő információ és a saját célok alapján élhet a különböző lehetőségekkel.

Nézzük is meg, hogy milyen különböző csoportok lehetnek, és milyen előnyökkel járhat, ha oda tartozol, és hogyan tudod legjobban kihasználni a DXN tagság előnyeit adott csoportban.

Következő írásom alapjául szolgál Fatemi Ghani Crown Ambassador angol nyelvű bejegyzése, amit magyarra fordítottam, és saját gondolatokkal, tapasztalatokkal kiegészítettem: https://fatemighani.blogspot.com/2010/10/categories-of-people-in-dxn.html

DXN tagok csoportjai, szintjei és a hozzá tartozó előnyök

1. Fogyasztók:

  • Ők azok, akik egészségük érdekében vásárolják a DXN termékeket, vagy egyszerűen csak kedvelik azokat ízéért, praktikusságáért, hatásáért.
  • Legegyszerűbben ismerősön keresztül jutnak a termékhez, vagy fogyasztói áron, regisztráció nélkül vásárolnak egy tagi webáruházban.

Tippek a fogyasztó számára:

Egy DXN tag mit tud tenni a fogyasztók elégedettségéért?
A siker kulcsa itt a folyamatos kapcsolattartás és a termékelőnyök bemutatása, hogy a fogyasztók szívesen rendeljenek újra, próbáljanak ki új, számukra hasznos termékeket, és később tagokká váljanak.
Rendszeres vásárlóként mindenképpen megéri.

DXN tag vásárol

2. Fogyasztók/tagok:

Azok a fogyasztók, akik taggá válnak, mert rendszeresen és kedvezményesen szeretnének hozzájutni a termékekhez elsősorban az egészségük megőrzéséért, immunrendszerük támogatásáért.

Tippek a fogyasztó/tag számára:

  • ha egy naptári hónapon belül, akár több számlán összesen min. 100 PV (pont) értékben vásárol DXN terméket, akkor visszatérítést kap vásárlásai után, amit következő hónap 8-án írnak jóvá. Ezt le is tudja vásárolni a következő termékvásárlásnál.
  • Van lehetőség egyszer ASP csomagot vásárolni. Akár regisztrációkor vagy később is bármelyik megrendelésnél. Ez egy min. 100 pont (PV) értékű csomag, aminek 100%-át visszakapja levásárolható kedvezményként. Így a további termékeket a törzsvásárlói áron felül további 10% ASP kedvezménnyel tudja megvásárolni.

Mit tudsz tenni az ő elégedettségükért?

  • A siker kulcsa itt a megfelelő információ és az edukáció:
    fontos, hogy tisztában legyenek a kedvezményekkel és a bónuszrendszer előnyeivel.
  • Ugyanúgy fontos, hogy rendszeresen kommunikálj velük, odafigyelj rájuk, és segítsd őket az igényeiknek megfelelő információval.

3. Fogyasztók/tagok/termékforgalmazók:

Amikor egy fogyasztó megtapasztalja a termékek jótékony hatásait, akkor szívesen beszél róla másoknak is. Tud segíteni a megrendelésben, akár a regisztrációban is, és könnyedén válik termékforgalmazóvá. Ezután nem csak a saját, hanem vásárlói, regisztrálói forgalma után is kaphat jutalékot, ha teljesíti a havi 100 pontot.

A siker kulcsa itt a megfelelő támogatás és képzés.

  • Tanítsd meg nekik hogyan tudják egyszerűen megosztani a megfelelő információt, és hogyan tudnak saját vásárlói kört és csapatot kiépíteni.
  • Jó, ha csapat szinten elérhetőek videók, dokumentumok, folyamatleírások, amit egyszerűen meg tud osztani bárkivel.
DXN termékforgalmazó
DXN üzletépítők

4. Üzletépítők:

Amikor a termékforgalmazók üzletépítővé válnak, komolyabban veszik a tevékenységüket, és a DXN-t üzletként tekintik.

Időt, erőfeszítést, energiát és pénzt fektetnek be a tanulásba és a megfelelő információ megosztásába.

Ők általában Star Ruby vagy Star Diamond szinten állnak. Ha azonban sok visszautasítással szembesülnek és a bónuszuk nem növekszik az általuk elvárt módon, akkor visszaeshetnek a 3. vagy 2. csoportba, és néha teljesen feladják.

A siker kulcsa itt a megfelelő mentorálás és a vízió megerősítése. Segíts az üzletépítőknek megfelelő célokat kitűzni, és támogatni őket a kihívások leküzdésében.
Fontos, hogy megtalálják azokat a módszereket, amivel önazonosan tudnak tevékenykedni. Egy összetartó csapat is erősíti a tagokat.
Az üzletépítés nem lineáris.
Néha sokkal jobban megy, másoknak kevésbé, de ilyenkor is tudunk hitet, erőt adni egymásnak.

5. Vezetők

A legmagasabb szinten lévő csoport az üzletépítőkből nő ki, akik az út során vezetőkké válnak.

Ők hosszú távon is megmaradnak, mivel az eleinte másodlagos jövedelemforrásból olyan jól kezdenek keresni, mintha a fő bevételük lenne, sőt, idővel még annál többet is.

A feladatunk nem csak az, hogy mi vezetőkké váljunk, hanem minél több csapattársunkat segítsük ezen az úton. Mert ha segítünk másoknak is sikeressé válni, akkor leszünk mi magunk is igazán azok. Ebben az üzletben csak együtt tudunk nagy dolgokat elérni.
Passzív jövedelem is akkor lehetséges, ha elégedett üzletépítőink vannak, akik vezetőkké válnak, és a mi állandó jelenlétünk nélkül is képesek tevékenykedni, fejlődni.

A siker kulcsa itt a hosszú távú kapcsolatok fejlesztése: a vezetők folyamatos támogatása, képzése és inspirálása segít abban, hogy ők is erős vezetőkké váljanak, és tovább építsék a csapatukat.

Faragóné Keserű Judit és Faragó István Executive Crown Diamond

Mi tesz valakit vezetővé?

  • A vezetők önállóan végzik a munkájukat.
  • Élvezik, amit csinálnak; szenvedélyesek és szeretik a csapattársaikat, a termékeket és a céget.
  • Jó előadók és motivátorok, és az élen vezetik a csapatot.
  • A vezetők nem csak önálló sikert érnek el, hanem biztosítják, hogy mások is sikeresek legyenek az üzletben.
  • A vezetők aránya kevés, de ők a DXN fáklyavivői.
  • A DXN-ben vagy bármely MLM vállalatban a vezetők azok, akik a legtöbb energiát teszik a fejlődésbe, de ők kapják vissza a legtöbbet is. A DXN tagság előnyeit ők maximalizálják ki.
  • Alapvető cél lehet bárki számára az, hogy jó vezetővé váljon, és vezetőket képezzen a csapatában, hogy erőssé tegye a DXN-t és elérje pénzügyi szabadságát.

Megjegyzés:
Ne várd el az 1., 2. és 3. csoportba tartozó emberektől, hogy üzletet építsenek, ők a termékek előnyei miatt vannak itt.
De ha nyitottak rá, és kérik a segítséged, akkor segítsd őket abban, hogy üzletépítőkké vagy vezetőkké váljanak. Ez a befeketett idő és energia függvényében hosszabb idő is lehet.

A siker titka a kitartás és a türelem: ne siettesd az embereket, hanem folyamatosan támogasd őket, hogy önazonosan tudják átadni a DXN tagság előnyeit, értékeit és lehetőségeit. 

DXN Családi nap 2021
DXN Családi nap 2021
Nyári DXN élmények

A DXN-ben a sikerhez vezető út mindenki számára más lehet, de a közös nevező a folyamatos tanulás, a kitartás és hogy minél inkább megismerd, felvállald és szeresd önmagad.

Akár fogyasztó, akár DXN tag, termékforgalmazó, üzletépítő vagy vezető, mindenkinek megvan a saját szerepe a hálózat növekedésében és sikerében. Ha felismered az egyes csoportokban rejlő potenciált, és megfelelő támogatást nyújtasz számukra, akkor nemcsak saját üzleti sikereid növelheted, hanem hozzájárulhatsz mások sikeréhez is. Legyél kitartó, inspiráló és mindig nyitott az új lehetőségekre, hogy a DXN közössége továbbra is virágozzon és növekedjen.

2024. augusztus 29-én DXN munkatársi webkonferenciát tartottam ebben a témában további hasznos kiegészítésekkel. Ha mélyebben is érdekel a téma, akkor érdemes meghallgatnod.

Ma pedig a mentorom, Bob Heilig osztotta ezt meg a csoportjában, amit lefordítottam magyarra:

Beszéljünk a CSAPATÉPÍTÉSRŐL a hálózatépítésben.

Két fontos dolgot szeretnék mondani ebben a témában:

#1 – Ha a célod több, mint pusztán pénzt keresni – ha valóban elhivatottságot érzel arra, hogy az üzleteden keresztül életeket változtass meg, akkor MORÁLIS FELELŐSSÉGED megtanulni, hogyan VEZESS és FEJLESSZ egy csapatot.
Az a hatás, amit elérhetsz, és az életek száma, amelyeket megváltoztathatsz egy CSAPAT segítségével, exponenciálisan nagyobb, mint bármi, amit egyedül valaha is elérhetsz.

#2 – Ha valódi ÜZLETET akarsz építeni, amely egy nap SZABADSÁGOT ad neked…
Sosem fogod elérni ezeket a célokat pusztán a saját eladási erőfeszítéseiddel.
Mindig korlátozott leszel az időd által, és azzal, hogy képes vagy-e kiszolgálni és végső soron MEGTARTANI azokat az ügyfeleket, akiket megszerzel.
A szomorú dolog, amit ma látok, hogy sokan teljesen feladják a csapatuk növekedésére és vezetésére tett erőfeszítéseiket.

Azok számára, akik még mindig SZERETNÉNEK csapatot építeni, meg fogom tanítani pontosan, mit kell MÁSKEPP csinálniuk ma.

Abban biztos vagyok, hogy érdemes jól csinálni!

Bob Heilig - a mentorom
Bob Heilig Legacy Leadersip Academy Freedom Hacker Your Virtual Upline

Gyere, járd velünk ezt az utat. Tarts velünk te is!

Faragóné Keserű Judit és Faragó István DXN ECD

Legyél te is DXN csapatunk tagja!
Itt tudod megtenni az első lépést:

Vannak kérdéseid?
Keress meg bátran az elérhetőségeinken!

error: A tartalom jogvédett. Ne másold!