Hatékony online kommunikáció – milyen jó lenne, ha az egyszerűen és jól működne.

Természetesen nem csak online, hanem bármilyen formában vágyunk a hatékony kommunikácóra, aminek köszönhetően kapcsolódunk egymáshoz, bizalmat építünk, és ami segít megvalósítani a céljainkat. Online kommunikálni most könnyebb, mint bármikor, hiszen nagyon sok eszköz áll rendelkezésre és a mindennapi életünk részévé vált. De az, hogy eljusson a megfelelő emberhez és elérje a valódi célját, már valóban igen nagy kihívás.

Hogyan kommunikálj hatékonyan online DXN webinár

A DXN hírlevélben ezekkel a gondolatokkal vezették fel az előadásom:

A XXI. század legújabb kommunikációs lehetősége az online csatornák hatékony kihasználása.Vannak, akik számára az online kommunikációs csatornák használata mindennapos, és vannak, akik még csak most ismerkednek a lehetőségekkel.Ebben a digitális világban elkerülhetetlen a kommunikáció ezen formájának használata.Ahhoz, hogy megfelelően és hatékonyan tudjuk kihasználni az online világ adta lehetőségeket, meg kell tanulnunk hogyan használjuk ,hogy a gyakorlatban alkalmazni is tudjuk.

Ehhez nyújt segítséget Faragóné Keserű Judit Gold Diamond vezető “Hogyan kommunikálj hatékonyan online? – Működő online stratégiák a DXN üzleted építéséhez” című webinárja. “

Előadásomban ezeket a témákat is érintettem:

  • az online világ szerepe életünkben és az üzletünkben
  • legyen-e saját honlapunk, és ha igen, akkor mire kell odafigyelni
  • közösségi média kommunikáció
  • az ideális jelölted meghatározása a gyakorlatban
  • Facebook személyes profil, üzleti oldal és csoportok helyes használata
  • segítség a tartalomgyártáshoz, hogy soha ne fogyj ki az ötletekből és önazonosan tudj kommunikálni
  • gondolkodj rendszerben
  • útravalók a megvalósításhoz

Ha te is szeretnél többet tudni ezekről a témákról, nézd végig az előadás felvételét:

Szakértőként

Az egyik részt még jobban kiemelem itt írásban is:

2 fontos stratégia, ami segít jól alkalmazni és felépíteni a tartalmaid.
1. A szakértői megközelítés
Ezzel a megközelítéssel szakértőként pozícionálod magad egy adott témában, és tanácsokat, tapasztalatok tudsz megosztani ezzel kapcsolatban.
Nem kell, hogy diplomád legyen belőle. Elég, ha tanultál róla, még jobb, ha a gyakorlati tapasztalatod is van. Egy laikushoz képest sokkal több ismereted, tudásod van róla, és lehet, hogy sokkal egyszerűbben és érthetőbben tudod bemutatni, elmagyarázni.
Jó egy bizonyos területen így kitűnni, és tekintélyt szerezni, mert szívesebben fordulnak hozzád segítségért és hallgatnak a véleményedre. A lényeg, hogy találd meg azt a területet, amit jól ismersz, amit rendszeresen csinálsz, és örömmel osztasz meg róla információkat.

De sokaknak lehet, hogy érdemes ezt a másik utat választania.
2. “Tanulj hangosan” – hogy mások is hallják, lássák!
Gondolj erre úgy, mint egy anitszakértő megközelítésre.
Csak hívd meg a barátaid, követőid arra, hogy járják veled végig ezt az utat, ahogy felépíted a sikeres üzleted és az életed.
Ez a megközelítés sok ember számára tesz majd még vonzóbbá és hitelesebbé.
Ha ezt a megközelítést használod, és ehhez kapcsolódóan kommunikálsz, megmutatod, hogy mit tanulsz, hogyan fejlődsz, mi inspirál – akkor ki fog alakulni egy lojális követői bázisod.
Természetesen egy időnek el kell telni, amíg egyszerűen és természetesen fog menni ez a kommunikáció, de egyre jobban fog menni, és egyre többektől kapsz majd pozitív visszajelzéseket, megerősítéseket.
Bob Heilig, amerikai mentorom és virtuális felsővonalam tanításai alapján

Kommunikációnk során nyitottságra van szükség.
Úgy, hogy mi is őszintén megmutassuk magunkat, gondolatainkat, érzéseinket, de legyünk nyitottak ugyanígy másokéra is.
Jó, ha van egy támogató csapat és mentorok, barátok, akik megerősítenek bennünket, hogy jó úton haladunk.

Legyél Te is DXN csapatunk tagja!
Itt tudod megtenni az első lépést:

Vannak kérdéseid?
Keress meg bátran az elérhetőségeimen!

error: A tartalom jogvédett. Ne másold!