Ahogy 2014. óta minden évben, ezúttal is 2 főre minősültünk a DXN jutalomútjára.

Ez azt jelenti, hogy ingyen – a munkánk és eredményeink jutalmaként részt veszünk a DXN 25. születésnapján Kuala Lumpurban.

Majd Szingapúrban a Royal Caribbean hajójára szállunk és 4 éjszakát töltünk rajta érintve Penangot és Phuketet, majd végül Szingapúrban is eltöltünk egy napot.

A lent látható lista szerint Európában az 5. legnagyobb utazási pontszámot értük el.

Ez az utazás több szempontból is újdonság volt számunkra, hiszen még soha nem voltunk olyan jutalomúton, ahol a világ minden részéről érkeztek DXN vezetők, és egyúttal egy ilyen jeles születésnapot is ünnepeltünk.

Nagy várakozással néztünk elébe, különösen, hogy több csapattársunkkal is találkozunk Kuala Lumpurban, akik egy másik utazási program keretében, a farm látogatás után a születésnapra is jönnek.

Az ő indulásukkor készült ez a kávés videó:

A napi DXN kávénk 122. - Our daily DXN Coffee 122.

☀ Elérkezett ez a várva várt nap is: Irány Malajzia!🛫 Az utazók élvezhetik az Emirates kényelmét Dubaion át Kuala Lumpurig.Majd tovább repülnek Alor Setarba és meglátogatják a DXN farmot.🕌 A következő napon Penang különleges helyszíneit ismerik meg közelebbről, majd tovább utaznak Kuala Lumpurba, ahol már többen várják őket, hogy együtt ünnepeljük meg a DXN 25. születésnapját!✨ Jó utat és csodás élményeket kívánunk!☕ Akik ma is DXN kávét isznak: Specht József, Farkas Anikó, Kazincziné Batta Mónika, Kazinczi Ferenc, Roszkosné Zsuzsa, Szabó Szabolcs és Fazekas Szandra#OurDaliyDXNCoffee #napiDXNkávénk #DXNkávé #IrányMalajzia #ferihegyireptér

Közzétette: Our daily DXN Coffee - A napi DXN kávénk – 2018. május 1., kedd
A fényképek mellett rövid kis videókat készítettem, amit 1-1 nap összefoglalójaként rakok össze.
Ezek nagyon jól átadják az élményeket.
Itt a videónk a 2. napról, a DXN 25. születésnapjáról:

• a gyönyörű Sunway Resortban került megrendezésre, ahol több ezer DXN tag közösen ünnepelt.
    • Utána sushit ettünk,
    • Majd felmentünk a KL Toronyba, hogy fentről is megcsodáljuk Kuala Lumpur esti fényeit.
    • Végül a Petronas Ikertornyoknál készítettünk közös fotókat. Micsoda nap volt!
Íme a 3. nap videója.

Elutaztunk Szingapúrba, hogy megkezdjük a Royal Caribbean Voyager of the Seas hajón ezt a különleges utazást.

Ez már a 3. hajóutunk mégis egészen más, hiszen most igazi forróság volt odakint és igazán nyugodt vizeken “eveztünk”, egyáltalán nem éreztük, hogy vízen megyünk.

Íme a 4. nap videója a DXN Szemináriumról a hajón, majd a penangi élményekről.

A csoportfotók után egy rövid látogatás tettünk a Kek Lok Si templomban, majd felmentünk siklóval a Penang Hillre.

Ami különleges volt még, hogy a taxi sofőrünk nagyon kedes ember volt és járt már Budapesten is, és mesélt az ottani élményeiről is.

Kávés videó a Kek Lok Si Templomnál

A napi DXN kávénk 140. - Our daily DXN Coffee 140.

☀ A DXN jutalomutazások egyik nagy előnye, hogy sok barát vesz körül. Mindig van kivel kávézni, és mindig van, aki tartsa a kamerát és a mikrofont nekünk. :-D✨ Na és természetesen azok a helyek, amiket közösen bejárunk, örökre emlékezetesek maradnak, mint ahogy ez a szépséges Kek Lok Si buddhista templom is.☕ Akik ma is DXN kávét isznak: Specht Vali és Specht Józsi#OurDaliyDXNCoffee #napiDXNkávénk #DXNkávé #Penang #KekLokSi

Közzétette: Our daily DXN Coffee - A napi DXN kávénk – 2018. május 19., szombat

Kávés videó Penang Hillen

A napi DXN kávénk 145. - Our daily DXN Coffee 145.

☀ Egy DXN jutalomút velejárója a csodás helyek, a baráti társaság, és a különleges ízek. Természetesen nem mindenben, hiszen mi tényleg mindenhol a saját DXN kávénkat isszuk!🙄 Azért mégis sokszor ott a félsz bennünk, hogy ázsiai országban:🔸 együnk-e gyümölcsöt,🔸 együnk-e tejszínhabosat,🔸 tényleg megússzuk-e következmények nélkül, ha nem tudunk ellenállni a csábító finomságoknak.⚠ A videóban van egy 16-os karika, mert elhangzik valami, talán te is meghallod, ha nagyon figyelsz. :-D😂 Hát ezért tényleg megérte volna... ;-)☕ Akik ma is DXN kávét isznak: Faragó István és Specht József#OurDaliyDXNCoffee #napiDXNkávénk #DXNkávé #PenangHill #halmozzukazélvezeteket

Közzétette: Our daily DXN Coffee - A napi DXN kávénk – 2018. május 24., csütörtök

A további 3 nap bemutatását hamarosan folytatom videós és szöveges beszámolóval.